Gammalt videoklipp

Hejsan igen!
Kom nyss hem ifrån Marina. Har varit där med Challis, Nathalie och Marina då såklart. Vi snackade, kollade film och åt is choklad. Välldigt mysigt :) Lite synd att jag åt så mycket choklad att jag höll på att spricka nu när jag åkte hem. :P Haha men det är härligt!
Somsagt så är det ju nyårsafton i morgon...Och som ni kanske kom ihåg så ska jag spendera den med en massa kompisar, men innan det så kommer min morfar och morbror hit för att äta en tre rätters middag som mamma ska laga i morgon. De ska bli gott! Men innan det så måste jag in till stan i morgon bitti. Fick höra att det inte alls va stängt i morgon! :D Så det blir lite inhandlat.. :P Ett måste!

haha! jag är lite efter med att ladda upp videoklipp men här kommer ett som spelades in för nästan en vecka sedan nu, från när Josefine,Alize,Celina,Martina, jag och lisa va i stan. När det är lång kö på Åhlens och man inte har något att göra så blir det såhär :) haha!


Min vardag | |
#1 - - Marielle:

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

#2 - - Marielle:

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

Upp