Äntligen!

JA!!
Änligen har jag fått min efterlängade laptop! En fin fin sony Vaio blev det :) Linnéa glad? JAJAJA!
Hur som haver så har jag haft en jättemysig eftermiddag. Julskyltning+julmarknad+alla glada hamstadbor = Lyckat! Åkte till stan vid 3 med bussen. Jag och Lisa kollade lite i affärer och fikade på skånskan. Sen mötte vi upp My och Sara. Kollade på fin sång i Gallerian och streetdance på storatorg. Jag köpte stephenie meyers bok twilight. Har sett filmen men jag ville läsa boken som alla går runt och tjatar om. Köpte också en jätte söt t-shirt på Gina. Åkte hem vid sex halv sju och lagade mig lite nudlar och satte mig framför GG. ;) När mamma,pappa och syster kom hem från Helsingborg hade dom med sig min älskling!


mer updates kommer snarast med bilder mm.

men tills dess. behave !♥
Min vardag | |
Upp