2009

Såhär i väntans tider på det nya året passade jag på att göra en liten lista om året som har gått + lite tillbaka blickar med bilder!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Absolut! Tex börjat i en helt ny skola (gymnasiet), Träffat en massa nya vänner!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga riktiga nyårslöften förra året.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nepp!
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, tyvärr... Min morfar gick bort i Augusti...
5. Vilka länder besökte du? Danmark med familjen,Frankrike och Spanien med Lisa!


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Kanske en pojkvän? Hehe, nej men jag har faktiskt inte tagit mig tiden till att "leta" så jag får skylla mig lite själv ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 10/6 - nians skolavslutning, 8/16 - Spanien/Frankrike Med Lisa och många fler
8. Vad var din största framgång 2009? Att börja gymnasiet. Man har lixom taget ett litet steg ut i vuxenvärlden.
9. Största misstaget? Ingenting, småsaker antagligen bara.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har verken varit allvarligt sjuk eller skadat mig. Peppar peppar... Men en och annan förkylning har man väll åkt på.
11. Bästa köpet? Ojdå, svårt! Hm.. Kanske mitt mineralsmink?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Fika, shopping och biobesök
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Oja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Välldigt svårt men New moons soundtrack, Tik Tok, S.O.S , Humanoid osv...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! Helt klart!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat kanske? Jag är ju tyvärr en sån person som skjuter upp allt plugg till sista minuten.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat!
18. Blev du kär i år? Gälls Taylor Lautner?
19. Favoritprogram på TV? Gossip Girl, Desperate housewifes & Glee!
20. Bästa boken du läste i år? Twilight serien, helt klart!
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Absolut! Sminklektion, mineralsmink, nagelförlängning...
22. Något du önskade dig men inte fick? Nepp!
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var med familjen!
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det säkert men jag är hur nöjd som helst över hur mitt år har varit!
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Nitar, söta klänningar, jeans. Pretty vs Rock n' roll!
26. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, musik, bloggen och familjen såklart!
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Taylor Lautner!
28. Vem saknade du? Under året saknade jag nog ingen speciell...
29. De bästa nya människorna du träffade? Julia, Linnea, Jossan och Viccan!
30. Planer för 2010? Gå på Tokio Hotel konsert, Åka till Grancanaria med tjejerna och njuta av livet!
Listor | |
Upp