Trettioförsta december tvåtusen nio

Godmorgon igen! Haha, det blir visst en massa morgoninlägg och nada inlägg på dagarna, men så kan det vara ibland ;)
Emelie åkte iallafall hem igår efter 3 dagar i Halmstad. Vi har verkligen haft det jättekul och jag längtar tills vi ses igen :)

Igårkväll var jag iallafall med min efterlängtade BFF, Lisa... Hon har ju varit sjuk i nästan en vecka så vi har inte kunnat byta julklappar innan. Jag blev superglad för min julklapp! Ett par örhängen och ett halband! Efter någon timmars OC tittande och middag kom mamma och hämtade mig. Väl hemma såg jag en film i min ensamhet och sen somnade jag och jag har sovit tills nu! Inte likt mig...! Jag brukar vakna vid 9-10 tiden i vanliga fall. Tyvärr känns det inte som att jag har sovit ut, tvärtom! :(

Nu sitter jag och lyssnar lite på musik och ska snart ta tag i städningen på mitt rum. ♥

Psst... Bilderna på det jag har shoppat kommer liite senare, Måste ju somsagt få ordning på mitt rum först ;)
Min vardag | |
Upp