Spanien och Frankrike 2009...

Fy vad jag längtar tillbaka nu! Det är helt sjukt!
Solen, värmen, fanta lemon och självklart Lisa, Inger, Jörgen och Mia =)

Jag satt och kollade igenom alla foton och videos från semestern och gjorde ett litet klipp med 4-5 videos ♥
Härligt va?


Frankrike & Spanien 2009 | |
#1 - - matildajanzon <3:

jag la upp två bilder sen jag va i frankrike med, saknar de landet o allt så otroligt mycket :o <3

#2 - - Lisa Almelund:

Hahahah fyfan vilken film, sittwer och garvar sönder. Kul det är att hoppa, haha. Saknar sönder bläääääää, äckel regn och rusk :(<3

#3 - - soofie:

sv: Haha jag försöker överleva men det går inte så väldans bra (a) vi får ses ngn gång snart snyggis <3

#4 - - matilda janzon <3:

sv; Ja det fick jag, det var inte alls mkt folk där. Kanske.. 20 - 30 pers ?< 3

Upp