.



Fan rent ut sagt! Nu har mina bihålor börjat göra ont igen. Jag har precis skrivit klart den sista meningen på mitt halvfärdiga engelska arbete. Men jag känner ingen panik eftersom det ska vara inlämnat nästa fredag. Känner dock att jag kanske borde gå och lägga mig en stund. Läsa vidare i stephenie meyers senaste bok "Genom dina ögon"
Jag blev ju helt fötrollad av hennes senaste böcker om Bella & Edward så jag var ju tvungen att köpa denna med!

Ska försöka komma ihåg att skriva en kort recension när jag läst klart den så ni får reda på om den var bra!

Nehe, dags för sängen. Puss!

Min vardag | |
#1 - - Emelie:

Är den bra så långt som du kommit? :) Har den också , men har inte börjat läsa den än.

#2 - - Emelie:

Är den bra? Jag har sett den på engelska länge men den verkar inte bra :/

#3 - - emma:

Jag har läst boken och jag kan lova dig att den är inte alls lika bra som twilight. Jag kommer själv inte läsa den boken igen. Så mycke tyckte jag om den.



Fin blogg :)

Upp