Tid.

Hjälp, mycket och göra, för lite tid.
Let us put it this way... #1 Sömn, mat och vise värsa, #2 Skolan (som tar upp pretty mucho tid) #3 Jobbet (en gång i veckan) #4Vänner familj etc. #5 Ärenden, såsom boka tid till det ena och det andra, shopping (är väll ett ärende? Kind of iallafall) Möten osv...#6 Träning #7 Datorn dvs, facebook, bloglovin och sist men inte minst bloggen. Så ni förstår, Bloggen är på sista plats! Sen vill jag ju också hinna med att se en rulle lite då och då, Läsa och bara göra ingenting.
Därför blir det inte supermycket blogginlägg. Men bloggen är för mig, för er också men mest för mig. Bloggar för mig själv, hittar inspiration, klär mig i inspirationen, visar er och sparar den för mig själv. Hittar ny musik, diggar den, visar er och sparar den för mig själv. Ungefär så funkar det. Vill både visa för er, mest för att få en sorts bekräftelse "HÄR ÄR JAG!" men för mig, för att inte glömma, för att kunna blicka tillbaka.
Rörigt inlägg så jag visar väll lite bilder istället. Som jag älskar by the way!








MHH, älskar tidningen. Klickade hem den på Monkis hemsida. Nu ska jag ta en kopp vaniljte och läsa.
Mina tankar | |
#1 - - Millah:

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#2 - - Vonskareng:

Åå vilka fina bilder :) jag tror att en blogg blir så mycket bättre om man har den på sina villkor och för sin egen skull :)

#3 - - Kim Dahlbeck:

Hehe, Den rödhåriga tjejen i tidningen, hon vid uppslaget vid bokstaven "A" är min kompis Agnes, hon går i min klass :D Tänkte bara berätta!!

Upp