29 december

Idag: Fika och nyårs-klännings-letande i stan med två power pinglor.
Jag raffade åt mig en Emil i Lönnerberga-keps som satt fint på huvudet hela dan.
Vi satt och fika i timmar och pratade om allt mellan himmel och jord.
Med mig hem fick jag hör och häpna en fin klänning och en ring. Ni får se det på på fredag.
Ikväll har jag, min mamma och min syster blivigt utelåste i utebadet... Dörren hade gått i baklås så min syster fick springa in till grannarna i bikini (!!!!) för att låna telefon och ringa vår pappa som jobbade, men tror ni han svarar? Nej. Så vi fick sitta i badet en timma ungefär innan vår grannes barnvakt fick ringa och då äntligen fick vi tag på honom...
Nu är jag inne igen, nyduschad och fin. Ikväll ska jag äta gott och se på film tills jag stupar. Herrå!
Min vardag | |
#1 - - m y y s a n o l s s o n:

haha tur att ni hade badet iaf.. annrs hade ni varit djupfrysta ju! :D btw, ska du me dit till söndrum på nyår? tror det blir att vi åker dit, hade varit kul att fira tsm <3

Upp