"#¤%&/

Bild

Bild

Vogue Australia March 2010
_________________________
1. De nagelacket & det läppstiftet, Mhh säger jag bara!
2. Snyggaste bodyn på länge! Tre bokstäver V-Å-R



Godmiddag, eller det kanske blir godmorgon för vissa? Om jag inte hade lovat min lillasyster att kolla på henne när hon tävlade i Båstad idag klockan 10 hade jag lätt legat kvar i sängen nu! Tur att jag inte gör det... Jag sover ju bort mina helger!
Aja, Allt bra med er? Gött! Här är det ganska bra med... Är fortfarande lite förkyld (som resten av Sverige) och försöker tillfriska så mycket som möjligt till den 17:e februari.
Jag är skolfri imorgon, FYI. Det ska bli skönt. Dock har jag ganska många ärenden, optikern, banken, wada, wada, wada...Bara en massa tråk, men jag ska nog klara mig! Jag ska ju hem till Julia på kvällen med resten av tjejerna för att planera upp vår resa lite! Så gött asså! Inte långt kvar nu...

Shit vad jag babblar på! Jag kanske ska fokusera lite på vad jag ska göra idag istället för i framtiden. En dag i taget.
Såå... Vid 4-tiden åker jag hem till Lisa och äter med henne, Marina och Challis + familj. Hoppas på lite rappakalja då. Mitt nya favoritspel!

Blog u latero guys!
Min vardag | |
Upp