Pier pressure

Ett par bilder från i förrgår. Alla bilder är tagna av mig och så jag ser helst att ni inte använder dom utan att fråga mig :)

Söndagen var underbar som jag har skrivit innan! Att se sitt favoritband live på scen bara några meter ifrån en var helt otroligt. Paramore. Lyckoruset genom kroppen går inte att beskriva! Jag stod bara och hoppade och skrek ut texterna! Vill bara tillbaka, nu på en gång... Någon som äger en tidsmaskin?
Dom andra banden var också sjukt bra. Speciellt 30 seconds to Mars och The Sounds. Jared Leto är ju hur underbar som helst!
Nu ska jag hoppa in i duschen. Mer updates senare!♥
Pier pressure -10 | |
#1 - - Anonym:

Vad kul att du vill vara med!

Vad gör du då sötnos? :*

/Madicken

http://conler.se

#2 - - LISOU:

Omg. Du anar inte hur otroligt avundsjuk jag är på dig just nu. Paramore. 30 seconds to mars. HERREGUD!!!

Upp