New york, Del uno!

Har haft fullt upp nu med mitt liv, min jetlag efter resan (uhh...) och en redig förkylning som jag åkte på i torsdags...
Men nu är bloggen igång igen! Med en snorig näsa och kalla fingrar ska jag nu visa lite efterlängtade bilder ifrån min New york resa. Som var helt underbar btw! Jag kommer såklart inte lägga ut alla (Tog över 1000 biler!!) men ett par ska ni iallafall få se :)
(Har förresten skaffat en ny kategori, New york -10)
Resan, Taxi till tågstationen, Tåg från Halmstad till Köpenhamn, Flyg från Köpenhamn till Newark airport, Taxi till Hotellet i NYC
På tåget. Ibland är Sverige bra fint!
Sleten bild framme på flygplatsen!
I flygplanet. Det var sjukt praktiskt med egna Tv-skärmar framför varje säte. Det fanns massvis av nya filmer att titta på och spel att spela. Såg bland annat, "Dear John", "Valentinesday" och "Percy jacksson".
Musik på planet förstårs!
Jättefin utsikt ifrån planet!
Glatt på planet! haha...
Framme! Första dagen var WOW. Så mycket att ta in! Skyskapor överallt!
Vid vårt hotell delade dom ut gratis Ben&jerry glass för att presentera en ny smak! Den var jättegod, men kommer tyvärr inte ihåg vad den hette...
Dagen efter fick vi supergod frukost på Hotellet!
Sen blev det ut och göra stan. Här utanför hotellet.
Men först lite cupcakes! ;)
Och sen lite nyttig sallad!
Olivia utanför en leksaksaffär!
På Times Square. Ser ni Victoria's secret påsen? Hade tänkt visa lite senare!
Rolig skylt inne på donken! :)
Ekorre utanför central park!

To be continued...
New York -10 | |
#1 - - s a r a p e r s s o n:

Härliga bilder! kan knappt vänta tills man får se resten! :D

#2 - - m y y s a n o l s s o n:

sv. hehe aah lite ovanligt.. jasså, tack! :]



skönt att ha dig hemma igen piiiinglan! måste träffas <3

Upp