30 Mars

Men tjena! Äntligen dags för lite uppdatering. Hehe...
Kan ju börja med att jag har varit hos tandläkaren idag. Något jag har sagt 4 gånger till samma personer idag men jag har ingen aning om att jag har sagt det? Men man börjar ju dra sig mot 70 nu så.. 17-70, kanske inte...

Men iallafall.Strosade runt på stan i någon timma efter det och provade dedär sval-linnét inne på gina (Ni vet det jag la ut för någon dag sedan?) och det satt jättekonstigt! Verkligen jättehängit, alltså ingenting för mig. Mötte upp My kort därefter och provade lite jeans. Inget napp denhär gången heller!
Det blir väll en tur till Helsingborg snart får vi hoppas för jag behöver lite vårkläder....

Cyklade (ja, jag cyklade ner till stan idag!!) vidare till skolan där jag bara hade en mattelektion och cyklade vidare hem. Efter tag kom My och sälskapade mig och vi bedrog oss sedan till jobbet (Barntimmarna i kyrkan)
Nu ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, skrivit klart min bokrecension på engelska tills imorgon och väntat på att Desperate housewifes ska börja, men upptäckte för någon minut sedan att det inte alls var idag. Besvikelse...

Det blir nog att jag tar en isglass nu och sätter på ett avsnitt O.C. Sen blir det sängen! Börjar tidigt imorgon så jag måste vara utvilad... Puss på er! Hoppas på mer uppdateringar imorgon! ♥
Min vardag | |
#1 - - Snookie - Perfection since 1992:

Sjukt fin blogg och du är jättefin du oxå ;) <3

kolla gärna in min blogg

Pussen!

Upp