Var helgen en dröm...?

... Det känns nästan så. Konserten var obeskrivlig. Den känslan jag hade när innan det gigantiska klotet hissades ner med Bill i går verkligen inte att beskriva. Alla ni som var där kanske förstår, men ni andra.. Nej, det finns inget som kan mätas med dethär! Inte i musikväg.

Under hela konserten var jag som i en trans. Jag skrek, hoppade och gormade ut låttexterna till halsen sa stopp.
Vi hade sittplatser, men verken jag, My eller Sara satt ner under hela konserten..! Jag ska inte skriva mer för hur jag än försöker förklara så kommer ni inte förstå! ;) Här kommer ett par bilder istället!


Before! Lite halvkonstig bild men ja...


I hissen!


Innan konserten blev det pizza!


Sara och My!


I kön in till scandinavium!


Det var kö från entrén på skandinavium till ingången till Lisseberg ungefär!!


30 minuter senare sen var vi inne så det gick välldigt fort att komma in ändå!


Väl inne fick vi vänta i en timma och en kvart innan konserten började... Välldigt tråkigt och man ville bara att det skulle börja!


När det väl satte igång var det dock sååå värt det!














Mer bilder kommer senare.. Nu ska jag äta!
Tokio Hotel live -10 | |
#1 - - m y s a n o l s s o n ♥:

Jaaa man börjar fasen undra om det verkligen var sant det vi såg igår !? Tusen tusen tack ännu en gång för helgen. helt fantastisk! ♥



Svar. Tack hihi :)

Ja darins låt är supermysig, men somsagt.. han har ju redan gått vidare hehe

#2 - - S a r a P e r s s o n:

ååh, man bara ååh! håller med, känns som man har drömt allting och att man väntar på att dagen ska komma snart så vi får se dom! haha ♥

bästa helgen, tack igen till både dig & mysan! ni är såå bra!

#3 - - Jessica:

fina bilder, jag var på konserten i stockholm! :D

Upp