New york

Dag 1. Sjukt underbar stad. Lanar hotellets dator. Kostar egentligen 150 :-\ dag att sitta har sa det far bli ett snabbt inlagg. Ska forsoka hitta ett internet cafee sa jag kan visa lite bilder.

Nu ska jag upp till hotellrummet och byta om sen blir det shopping och kanske en tur i central park om vadret blir liite battre.
Kolla garna in fokis blogg for att se lite bilder pa omgivningarna. Vi ar ju har samtidigt! :D

Xoxo♥

Min vardag | |
#1 - - Charlotta den bästa:

Linnea linnea linnea.... Vad är det här för dålig uppdatering jag ser på din blogg??? jag blir oerhört besviken på dig nu, här går jag förväntasfullt in på din blogg och vill läsa om dina upplevelser i den stora staden och vad är det jag ser? jaa precis ingenting! ajabaja...

#2 - - Millah:

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

#3 - - Lisa Almelund:

Hej snäckan! Vilka härliga bilder! Blir inte lite avundsjuk. Tänkte bara skriva en snabbis att allt går bra med dennis, igår hoppade vi lite och båda han och jag tyckte det var jätte kul. Det var supervarmt så tänkte duscha honom, det var inte det lättaste haha. Tog mig en halvtimme att få han stilla i vattenspiltan och när jag väl hade duschat honom så rullade han sig på direkten i torven och var svart haha. Men men, sånt som händer. Idag tänkte jag rida ut en runda i det fina vädret. Hoppas ni får bra sista dagar nu! :)

Upp