Shorts

Köpte ett par nya shorts för några dagar sedan. Visst är dom fina?♥ Dom sitter jättebra på.  (köpta på vila)
Usch, är verkligen inte på hugget att göra domdär proven idag asså. Fy....
Haha, förresten! Vet ni vad jag gjorde innan? Jag rengjorde min dataskärm med fönsterputs :) Den va sjukt äcklig, Massa prickar överallt. Fick panik och va tvungen att ha den ren. Tog en handduk, funkade inte. Tog lite blött papper, funkade inte. Tog fönsterputts på ett papper, FUNKADE! Så nu äntligen har jag en ren skärm igen!
Egentligen tror jag inte det är så bra för datorn. Iallafall inte skärmen, men vafasen. Nu är den ren! :) Jag får helt enkelt hålla den ren så jag slipper göra det igen!
Nehepp, nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det off to school som gäller. PUSS på er babycakes!♥
Linnéa shoppar | |
Upp