New dress


Förväntan och lycka bubblar i kroppen. Imorgon sticker jag till städernas stad, New york. Nu ska jag packa ner denna skönheten i min väska. Sen blir det ett Ghostwisperer avsnitt innan jag fortsätter med packningen.
Linnéa shoppar | |
#1 - - m y y s a n o l s s o n:

kommer sakna dig också stumpis.. men vi får höras och synes när du kmr hem. Hälsa familjen och få en riktigt bra resa nu! =] <3

#2 - - emma:

Hej jag behöver lite hjälp hade tänkt köpa en kamera men jag vet inte vad jag behöver eller så. Jag fotograferar mycket smycken med ibland och nära detaljer så jag tänker en canon powershot a480 hade passat mig bra för den har 1 cm macro vilket är bra? men sen har jag hittat en annan som är helt vanlig som har 14megapixlar istället för de 10 som canon har.

Så nu är frågan vilken ska jag välja? Vilken tycker du är bra?

#3 - - Lisa Almelund:

Hej kära vänner! Hoppas flygresan gick bra och att storstaden uppfyller era förväntningar. Jag är bara lite lagom avundsjuk på er!

Tänkte bara skriva snabbt att första dagen med Dennis gick super. Han var jätte härlig och vi red ut i det vackra vädret. Ha det toppen och hälsa familjen! :)

#4 - - Lisa Almelund:

Hej ! Hoppas ni har det toppen i central park och allt vad ni upplever. Här hemme är det inget roligt väder, regn och rusk. Igår red jag och dennis dressyr för Emma, hård träning verkligen men tillslut gickdet riktigt bra och han var så duktig så. Dock känns det i benen och rumpan idag för mig haha. Ska snart åka till honom och idag tänkte jag rida ut en liten runda i skogen. Ha det jätte bra och hälsa alla! :D Många kramar Lisa (& Dennis). Vi saknar er!

Upp