Egypten

Så, då var vi framme vid mina semesterbilder och jag tog några stycken... Närmare 600 faktiskt. Alla ska jag såklart inte visa men här kommer några stycken, helt i oordning...
I Egypten har jag...
Sett pyramider från flygplansfönstret, fick inte turen att åka dit denna gången tyvärr då vårt hotell låg ca åtta timmar bort...


Fått ett jättefint hotellrum med havsutsikt...







Snorklat i det krisallklara vattnet...

.


fotat solnedgången...




Tog drinkar...


Solat...


Badat...

Trippat runt på ett tak...


Fotat min syster...


Åt ute...


Fotat mina nya solglasögon...


Fotat min lillasyster en kväll.





Det blev en jäkla massa snorklande...




Shoppat lite i små butiker, så otroligt fint!


Klätt mig i långklänning, converse och fransväska!


Det blev lite mer shopping (Visar er imorgon)


och Olivia bestämde sig för att dyka med tuber!

Det kommer säkert upp fler bilder senare. Nu ska jag äta födelsedagsmiddag med familjen. =)


Egypten -10 | |
#1 - - linnea:

avis till hundra...

#2 - - Anonym:

åh, jättefina bilder!! man blev inte alls sugen på att sticka utomlands =D

#3 - - matilda-besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se:

fina bilder! nu längtar jag ännu mer tills jag åker iväg, om ca 5,5 veckor xd



besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

#4 - - C E C I L I A ♥:

Åh gud vad härligt ni måste ha haft det! Jättefina bilder :)



Jag kanske också ska till Egypten, men om ett år. Det ser riktigt härligt ut :D ♥

#5 - - rim:

söt du är, och va fin blogg du har :)

#6 - - Laila:

Haft en bra kväll sötnos? =)

Upp