I ♥ Paris

Hej igen! Nu har jag lite blogg-tid. Tänkte visa lite bilder från min underbara weekend i Paris! Bilderna kommer lite huller om buller men ni klarar er va?

Lunch på en mysig restaurang.
En kväll vid eiffeltornet!
Galen kväll/natt på V.I.P room i Paris. (Kommer ett inlägg om det senare!)
Taggade på att åka hem med metron so hade börjat gå igen...
Turistade Notre dame!
Vi drack vin på en restaurang.
Kikade på triumf bågen!
Det blev ett par fikor faktiskt!
Det blev ännu ett besök till eiffeltornet och det var lika vackert denna gång!
Sockervadd vid karusellen!
Crêpes sista dagen! (Hm, det blev nog några innan det också!)
Vi vinkade Paris hejdå med några tårar på kinderna.
Tre kanske inte allt så pigga tjejer framme på flygplatsen i Köpenhamn i går natt...
Paris resan var helt underbar och jag kände mig 100 procent hel igen efter att ha träffat Lisa och Charlotta efter flera månader!
Jag kommer skriva mer om resan senare men det här får räcka för ikväll! :) Nu ska jag ta och lägga mig. Har fortfarande inte vänt tillbaka dygnet typ... hehe... Godnatt!♥
Paris baby! -10 | |
Upp