VIP room, Paris...

För en vecka sedan vickade jag och fem vänner till höfterna på Paris exklusivaste nattklubb, "VIP room". Något jag aldrig hade kunnat drömma om...

Men nja, tro nu inte att det bara var att ställa sig i en kö och betala lite inträde för att komma in. För du MÅSTE känna någon eller vara en kändis för att komma in. Vilket vi inte trodde ifrån början... Så vi ställde oss i kön (som var en mil lång!) och när vi kom fram till dom fina röda sammetsbanden tittade bjässarna till vakter på oss och skakade på huvudet, log retfullt mot oss och nickade mot en annan ingång där "vanliga personer som oss" kan stå och frysa rumpan av sig och aldrig komma in...
Pustande lunkade vi mot den trånga kön och försökte komma in där också, utan resultat... Klockan gick, metron slutade gå, barerna stängde och där stod vi med tillsynes universums tråkigaste lördagskväll i Paris!!!
Men det var då det vände! Två killar fixade in oss! Shoff! Kände vakterna! Haha, gudarna var verkligen på vår sida den kvällen!
Dom frågade hur gamla vi var och om vi ville festa med dom. Ehm absolutely?! haha! Så vi gled fram i kön, vakterna öppnade dom röda sammetsbanden och vi strålade allihopa! Och jag kan säga att det var en av dom roligaste kvällarna i mitt liv... Alla andra klubbar bleknar om man jämför med denna. Helt sjukt... Inredningen var den glammigaste jag sätt, gogo dansare på platåer och riktigt skön musik! En shot = 100:- men svenska tjejer blir ju bjudna? Johorå! Fri champagne hela kvällen!
Känns helt overkligt nu när man tänker tillbaka! Men jäklar vad kul vi hade!
Paris baby! -10 | |
Upp