Fem kilometer senare

Har faktiskt lyckats få något gjort idag. Hade svenska nationella i skolan idag och sen slutade vi. Provet kändes väll...bra? Jag är jättedålig på att förutsäga sånt, men allt jag skrev kom från hjärtat (Skrev om min favoritkonsert) Då kan det inte bli fel...
Efter skolan cyklade jag inom "Hälsosam mat" och köpte med mig en sallad hem. Dom har verkligen dom godaste salladerna i stan! Efter det la satte jag mig med näsan i solen ett tag och såg ett avsnitt Gossip Girl. Sen tog jag tag i pluggandet... Vid sex blev jag rastlös och tog på mig joggingskorna och begav mig upp på galgbeget för en 5 kilometare. Vad dränkt i svett när jag kom hem sen och kutade in i duschen. Nu i kväll har jag bara degat i soffan.Tittat på lyxfällan och jämrat mig över min huvudvärk...

I morgon är det fredag och jag slutar klockan två, sen är det helg! Men valborg, redan? Har ju inte hunnit tänka ut något alls att göra? Vad säger ni?
Min vardag | |
Upp