30 januari 2011

Är fortfarande sjuk men feber är gudselov borta. Ligger istället och hostar och snörvlar som aldrig förr...

Bloggningen har legat på kylning nu som ni kanske har märkt men det är inget annat än att jag känner mig krasslig och inte orkar sitta och skriva.
Ska försöka visar er mina klädval och sådant i fortsättningen men just nu känns det bara som att jag slänger på mig det första bästa. Det vill säga jeans, topp och en kofta ungefär. Längtar verkligen till våren nu så jag kan börja använda min fina väska som jag köpte i vintras. Är redan på spaning efter en matchande vårjacka! (Hojta till om ni vet någon bra sida som säljer fina jackor!!!)
Vad händer annars? Mina planer är att gå till skolan i morgon, få lite papper underskrivna till körlektionerna och boka klipptid (Finally?!) Har ett prov på tisdag och sen lite småinlämningar här och var. På onsdag ska jag också ut med några tjejer och äta på fin restaurang, det får vi inte glömma!! :D
Behöver jag säga att jag längtar tillbaka lite till Paris? Här inne på V.I.P room.
Min vardag | |
#1 - - Neow.se | Utan mitt ego är jag inget!:

Hejsan ! :D

Har en tävling om ett iPhone skal som du kan vinna genom att besvara " Hur mkt tar iphoneskal.se i frakt? " :D

Haru du inte iPhone så kan du vara med och ge bort det till någon :D Som sen julklapp eller bara en present som alla uppskattar lxm :D



Va gärna med och tävla här: http://neow.se/?p=751 :D

Gratis är gott lr hur? :D <3

Upp