Dyker ner i djupet, simmar till havs, ett enda andetag tills jag hittar min skatt.

Krigade mig upp i morse trots allt. Åkte minibuss i soluppgången med trött klass och lekte lekar med 19 åringar i falkenberg, känns tajt.
Hemvägen var desto piggare med pommes och cola i famnen innan natur och Projektarbetestid, göra checklistor är nog vår grej?
Sedan blev det en fläng på stan med Julia, köpte mobilskal och impulsshoppade mjukaste tröjan för hundra rikstaler.
Sedan självklart en timma på fribergs, pratade alldeles för mycket och för högt, allt är i sin ordning?
Såhär ser den ut, möjströjan min!
Idag ska jag banne mig somna innan klockan tolv. CHALLANGE ACCEPTED.
Min vardag | |
#1 - - m y y s a n ♥:

Taack! ja hon sa detta, haha :)



Ses vi i stan imorgon kl 1 då?

#2 - - m y y s a n ♥:

Tror det blir fika för min del, för jag äter nog frulle precis innan jag drar in! vi får fundera på vad vi kan köpa till födelsedags barnet också.. skitsvårt ^^

Upp