Balen 2012

Har hänt en hel del hos mig. Var bland annat på maskinen i fredas som var fett?! På lördagen hängde jag hemma framför ESC och fick se Loreen vinna, eufori som i sången och sedan på Söndagen var det bal!
En helt duglig helg om jag får säga det själv.

Balen var otrolig. Verkligen helt perfekt väder, fin baliz, god mat och god dricka.




Lite såhär såg jag ut. Inget märkvärdig direkt men jag kände mig fin.




Jag och balizen framför kärran vår. Så fin! 60-talskänsla när man gled fram i denna pärlan!



Kisande och glada på röda mattan. Vi var bland dom första på plats så det var otroligt mycket folk, nervigt.....



Ungefär såhär såg dagen ut: Fixa balfrisyr-göra mig iordning- fotografering- bil till balen- röda mattan- champange, fototagning, mingel- Trerätters- vals- liveband- efterfest på leffes med daaans in på småtimmarna.



Ska försöka få fatt i lite fler bilder!

Min vardag | |
#1 - - Cissi:

Du var verkligen supervacker! :D Skulle bara säga det.. hihi! : )

Upp