Östras

Hallå där (mvh filip hammar?) hehe...
 
Ligger o lyssnar på podcasts samt läser och kom på att det kanske var dags att tjoa här inne igen?!
Har fått jobb förresten! Jobbar numera på östras butik i stan med härliga personer. Trivs verkligen superbra! Är dock bara timanställd men är glad för de!
Har under min tid som anställd (snart en vecka) lyckats bli instängd i en frys, fått en kund att gråta samt blivit nypt i kinderna TVÅ gånger.
 
 
Sedan är det en bagare som alltid granskar mig när jag går in i bageriet och ska hämta bröd eller liknande och ba "VART JOBBAR JAG EGENTLIGEN?!" han lixom nästan skriker det efter mig, drar sig i håret och spärrar upp ögonen. Jag svarar alltid bara "heh?" och går vidare. Förstår bara inte vad han menar? Ska jag kanske ställa mig framför honom nästa gång och ba "ÖSTRAAAAAS" med uppspärrade ögon?
 
 
 
Imorgon är det fredag, jag är ledig och ska gå på stan med Julle.
Min vardag | |
#1 - - Emelie:

Hahahahahahahahahahahahaaaaaaaa jag dör!

Upp