Favs

Blev inte så mycket uppdatering igår... Var i alla fall med mamma som var ledig från jobbet igår, vi var nere på stan och jag köpte nytt smink o sminkborstar då mitt smink har tagit slut o mina sminkborstar är såå slitna. Sjukt tråkigt att lägga pengar på dock.
På kvällen blev det bulls igen med tjejerna. Så mysigt! ♥
 
Tänkte tipsa om sjukt bra hudvårdprodukter som jag inte kan leva utan! Har testat många produkter när det kommer till hudvård, både lite billigare och dyrare men det är ingen som har varit såhär bra:
 
 
Cleansing och scrub från Maria Åkerberg.
 
Tvättar ansiktet morgon och kväll, även om jag inte har smink! Jätteviktigt att hålla huden ren från annat än smink också!
Ibland kan jag få lite "knott" i pannan då använder jag skrubben på torrt ansikte och sköljer sedan av ansiktet efter några minuter. SÅ BRA. Det är AHA-syra i skrubben som avlägsnar döda hudceller.
 
Jag har köpt dessa två på Marie & Anettes hudvård i Halmstad.
 
Min vardag, Mina tips! | Hudvård, Maria Åkerberg, skönhetstips | |
Upp