Nymåne

Den 4:e November släpps biljetterna till New Moon! Fick reda på det nyss!
En dag innan min födelsedag, kan det bli mer perfekt? Självklart ska jag boka. Eller jag hoppas jag hinner innnan alla biljetter är slut :p



En av mina favoritbilder på twilightparet!

Min vardag | |
#1 - - M Y Y S A N O L S S O N:

Svar. TACK :]

ojoj, bara 4 dagar kvar till födelsedagen nu..

spänniiish ^^

#2 - - kale:

ooh jag ska absolut också gå på den :)!! . fyfan vilken fin bild på dom:(!

#3 - - FEBB:

Ja visst är den grymt rolig?:D



vilken fin blogg du har linnea! dIGGART ;)

#4 - - Emma:

Jättefin blogg :) kika gärna in på min om du vill.

#5 - - Elina:

han är riktigt fin asså!

#6 - - Amelie:

Hej. Tack så grymt mycket för att du kollat min blogg:) Jag har inte gjort designen själv. Jag kan tyvärr inget om sådant. Jag har tagit den från en sida som heter http://blogghjalp.se/ och där kan man använda deras bloggmallar. Det finns jättefina sådana;) Men tack för det. Jag ska faktiskt få en y design som jag bett min kompis göra för jag har ingen aning hur man fixar sådant. Men du kan tydligen det. Din är snygg och stilren. Du har en fin blogg. Puss på diiiig <3

#7 - - josse:

Jag ska se new moon den 19:e:D det är en sån twilight+new moon kväll! Längtar!

Upp