Knåtterskinn, gåshud, rysningar... Ja, vad ni nu vill kalla det.

Kvällen har bestått utav fina vänner och svårslagen spelning med Melissa Horn i spöregn. Men det var fint.
Jag fick knåtterskinn, gåshud, rysningar... Ja, vad ni nu vill kalla det.
Texterna är verkligen over the top. Inget snack om saken och bandet hon nu turnerar runt med verkar som ett par störtsköna grabbar!
Jag har aldrig varit på en "stillsam" spelning tidigare och jag hade inte allt för höga förväntningar. För när jag tänker spelning eller konsert då tänker jag trängsel, syrefattig luft, skrikande halsar och skyhöga adrenalinkickar. Inte tårar i ögonen, Naw-moments och medgungning. Men somsagt, jag rös och i mina öron låter det som en perfekt spelning.
Tackar och bockar!
Konserter | |
#1 - - M A T I L D A J A N Z O N:

sv, så gaaalet bra! :)

Upp