Solförmörkelse

Vilken seg dag alltså!  Den annars så blåa himmeln har nu förvandlats till ett grått molntäcke. All energi sögs ur mig imorse vid halv 10 när pappa kom instolpandes i mitt rum och väckte mig. Planerna om nya headerbilder som skulle tas idag blev flyttade till papperskorgen. Men hey! Jag är en Happiie_gurl ändå, för vet ni vad babycakes, Idag ska jag gå på världspremiären av "Eclipse"! Innan det blir det också restaurangbesök #2 denhär veckan. Gillar gillar gillar...

Den oversizade tishan och dom små hotpantsen från inatt sitter fortfarande kvar på kroppen så jag känner det är dags för en dusch. En lång sådan också.... Jag möter upp en vän vid fyra på cykel så jag hinner väll gott och väl bli ett russin tills dess va? Go fucking od. Hör av mig senare!
Lagom höga förväntningar. Hallandsposten hade gett filmen 4/5!
Min vardag | |
Upp