Instagram

Sitter i soffan och försöker plugga lite idrotts teori nu, har prov imorgon... Längtar som fasen tills på Lördag när jag, Jossan och Viccan tar tåget till Stockholm och blir borta i två veckor. Det ska bli sååå skönt att bryta lite på rutinerna här hemma och göra något annorlunda! Sen när jag kommer hem är det ju lov och det betyder... Håkan Hellström!!! :D Ska beskriva lite mer detaljerat i ett inlägg vad exakt vi kommer göra i Stockholm, hur vi kommer bo osv...
Har precis uppgraderat mig till en iphone 4 förresten. Bytte med pappa då han inte förstod sig på den, så nu längtar jag till blogg.se appen som skulle komma nu i april. :)
Nae, nu får jag sparka mig själv i baken och försöka få lite plugg avklarat!
Min vardag | |
#1 - - Sarah Svensson:

sv: It is called PHOTOSHOP! ;)

Du fick ju till en bra bild där du med! :D

Upp