Satte kepsen på huvudet och korall läppstiftet på läpparna...

...och cyklade till skolan. Det har verkligen varit sjukt varmt idag! Skönt, för imorgon är det sommar, första Juni!
Efter att ha sett en film i skolan gick jag, Jossan och Viccan in till stan och satte oss på Roberts balkong. Där vankades det supergod sallad och en kall cola i solen.
Senare gjorde jag ett prov och när det var klart satt jag på asfalten utanför skolan med några vänner och njöt av värmen.
Cyklade sedan till barntimmarna i kyrkan och jobbade i två timmar. Nu sitter jag och leker med ipaden lite. Ganska onödig pryl det där...
Idag var det den sista lektionen för mig i skolan! Nästa gång jag sitter i skolbänken är dock nästa vecka då jag ska göra ett prov som jag missade när jag var på praktik.
Nae, nu ska jag se på söndagens Gossip girl avsnitt som jag missade... PuSs fanz.
Min vardag | |
#1 - - m y y s a n ♥:

Tänkte skriva till dig igår, men då hade du loggat ut från msn! Men jag och sofie snackade om det igår, och vi två är helt klart på´re! sen är annie, persson och julia kanske på! JAA det hade varit sjukt kul att dra iväg ett gäng, vi tänkte typ sista veckan på sommarlovet eller nått. Är du på? :D

Upp