Fem saker ni inte visste om mig

 
Fem saker ni (i alla fall inte en del av er) visste om mig.
 
1. Jag ÄLSKAR youtube. När jag inte har något att göra eller vill ha något ljud i bakgrunden sätter jag alltid på youtube. Jag kan titta på verkligen ALLT möjligt men mest kollar jag på smink/hår-videos och vloggar.
 
2. Jag är beroende av mobilspelet Hayday. Man drivet sin egen gård, ungefär som farmville som man spelade innan på facebook. Älskar.
 
3. Mina favoriträtter är råbiff och sushi (har visst något för råa saker, haha?) Dock har jag förätit mig på råbiff, åt det minst en gång i veckan förut! 
 
4. Jag är hypokondriker. Så fort jag får ont någonstans som jag inte känner igen kan jag gå runt och tänka på det EN HEL DAG och såklart fantisera att jag har drabbats både av det ena och det andra.
 
5. Det låter kanske konstigt, men jag "gillar" att lyssna på folks problem? Det låter jättkonstigt när jag skriver det men jag tror jag bara är en bra lyssnare och alltid intresserat lyssnar jättenoga på den som berättar och kommer gärna med "tips" eller bollar tankar. 
 
Hoppas ni tyckte de va lite intressant, haha! Trevlig fredag på er :)
 
Listor, Min vardag | femsaker | |
#1 - - josephine Asplund:

Fin bild =) Hoppas du får en fin fredags kväll & lycka till med bloggen!
Kram <3

Upp