Dåligt humör.

Hej bloggen. Jag är hemskt ledsen för att jag inte har lagt ut några bilder eller videos idag, men det har lixom inte varit så aktuellt.. Har varit lite deppig idag faktiskt. Det är inte ofta jag får sånna dagar men idag är en sån dag. Kanske vissa av er läsare får det med?
Jaja, dagen har iallafall spenderats med min lilla valp för det mästa, och en bok. Stack in till MAXI med mamma en kort runda med myskläder. Men det va inte ett bra val. Jo för just idag, just vid den tiden som jag och mamma var på maxi ser jag typ världens snyggaste kille! Haha!Som det låter...! Men det var faktiskt ganska jobbigt att inte se fräch och fin ut...
Jag har ingen aning om han såg mig eller inte men jag vände raskt på klacken och halvsprang in i en annan gång. Ja ni! Så går det! Gäller att alltid vara berädd ;P

Tillbaka till bilderna så får ni dom i morgon. Helt säkert, promiiise! I morgon blir det valpträning med lilla Teddie med! Ska bli super kul!
Ha det så bra och ha en härlig lördagskväll!

Min vardag | |
Upp