Mat på stan!

Jag kom igentligen hem ganska tidigt från stan idag. Vid fyra tiden, Men när jag kom hem var jag så trött så att det första jag gjorde va att lägga mig i sängen och sova tills nu, Eller ja.. För en timme sedan. Fick i mig lite mat först...

Jag hade det jättetrevligt i stan idag iallafall.. Jag och Sara kom dit vid 1-tiden och båda var hungriga som djur så vi bestämde oss för att äta ute. Denna gången blev det Bull's som har den godaste buffén enligt mig ;)
Så där satt vi ett tag och pratade om allt mellan himmel och jord innan Matilda smög sig in och åt upp vår (saras) mat.. hihi ;)

 
Sara inne på bulls.



Efter maten, Mätt och glad ;)


Matilda kom och våldgästade och tryckte i sig lite pizza :) haha!


Min mat, Mums!

Sen blev det bara lite smågrejer shoppat också!


Nagellacket är sjukt fint! Barbie wants it ;) Haha!



Linnéa shoppar | |
#1 - - MATILDA:

haha dumma ^^<3

Upp