La cocaracha

Godkväll vänner. I nuläget ligger jag i min stora säng och håller på att dö av värmeslag. Haha! Det är verkligen jättevarmt i mitt rum ikväll från dagens hetta.

Idag var det somsagt första dagen på jobbet för min del och det var med nöd och neppe jag kom dit i tid! Men jag hann! Haha... Ställde klockan på nio men snoozade till halv tio kanske då jag fick ett sms av My. Dagen rullade på. Lekar, sångpass, fruktstund och sagor. Jag har nog världens roligaste sommarjobb!
Efter jobbet cyklade jag hem, plockade iordning lite på mitt rum och tog en snabbdusch innan jag tog cykeln ner till stan och mötte Julia för middag. Vi åt på restaurangen "La cocaracha". Där kan man bland annat välja rätter som, tacos och nachos. Jättegott! Men vad mätt man blev! Trots det klämde jag ner lite glass ifrån Sandy's.... Efter maten gick jag och Julia en runda istan. Spelade in lite videos (Vågar jag visa? haha!) och tog lite...hmm... foton. Haha! Nu är jag hemma igen och ska snart ta och lägga mig. Imorgon ska jag ta mina foton till headern, Det har ju inte blivigt av innan... Har haft fullt upp!
Ett par bilder från idag. Det har varit jättefint väder i Halmstad idag men nu på kvällen blev det plötsligt mulet och började regna och åska. Hoppas bara det inte håller i sig tills imorgon! Men det tror jag inte =)
Nehepp, dags för mig att hoppa in i drömmarnas värld. Ses igen imorgon, med lite mer updaes!♥
Min vardag | |
Upp