Busy womaan...

...med lite amerikans accent sådär. Klockan ringer 4.30, Julia rycker i min fot för hon tror det är mobiltelefonen, jag vaknar, somnar om, vaknar 05.00 och stiger upp. Tvättar håret med endast shampo för att spara tid, slänger på mig kläderna och tar bussen med Jossan och Julia till arenahallen lite innan sex.
Fjällisen gjorde ju sitt jobb idag när man stod och öppnade dörrarna för företagare kan jag ju säga. Mörkt, kallt och vått. Går tillbaka till skolan för lektioner vid åtta-tiden.
Kämpar mig igenom franska och psykologi och går sedan till Fribergs för fika i sin vanliga ordning. Solar, tar bussen hem och somnar på soffan.
Äter, argumenterar och klunkar julmust ur vinglas. Nu tittar jag på djävulen bär prada och halvsover framför macbooken.
Lite kloka ord och svartvitt sålänge.
Min vardag | |
#1 - - m y y s a n ♥:

Låter som en alldeles strålande idé! mysigt :)

Upp