Vad som har hänt i helgen ungefär...

Sportlov. Jag brukade alltid vara den som räknade ner till lov...Dagar, veckor, månader tills det att lovet (vilket omfattar alla lov) infaller sig. Nu var det mer "Jahopp, lov igen. Vart tog tiden vägen?" Börjar kanske bli för gammal för det där med lov... MEN, lov somsagt, ledighet. Helgen har vara gått åt till att vila, jag och min syster var hemma själva på lördagen så vi passade på att laga världens goda pasta och köpa alldeles för mycket godis.

Igår gjorde jag inte heller så mycket för världen. Typ såg på kontoret som jag inte alls tycker är så bra egentligen, men som jag tittar på för att jag inte ska missa OM det blir roligt någon gång.

Idag har jag dock fått två saker gjorda: 1. Varit på körskolan och pluggat teori i en timma. 2. Solat. Sen gick jag ioförsig ut med Teddie en långrunda. Alltså TRE saker. Nästan effektiv!

Det roligaste den här helgen var nog att läsa tweets om Ranelids medverkan i Melodifestivalen och de nya deltagarna i Big Brother.

Typ den här...


Jätteroligt.

Haha, nu ska jag sluta tråka ut er, och mig själv.


Min vardag | |
#1 - - Tina:

http://tinanj.se/2012/february/tavling.html :D

#2 - - Alicia Jasmine ♥:

Hej! Superfin blogg :) Vad har du gjort idag? Hoppas du haft det bra i alla fall, ha en fortsatt trevlig kväll. Kram

Upp