inspo

Väldigt trevlig kväll igår med god mat och trevligt sällskap på bulls med mina tjejer <3
 
Idag var inte riktigt en lika bra dag som igår. Har åkt på en riktig förkylning. Kunde knappt sova inatt för att halsen gjorde så ont och näsan va helt igentäppt... Inte så jättebra när jag dessutom började klockan sex imorse... Men jag kom upp! Jobbade till lite över tolv ungefär sedan åkte jag hem och vilade/sov ett tag sen åkte jag och köpte lite gottigt till imorgon då det är MIDSOMMAR! 
Ska bara hänga här hemma med lite vänner, det kan nog bli trevligt! 
 
Gjorde ett litet inspo collage. Såhär hade jag velat se ut imorgon... Men får väll rota fram någon gammal klänning i garderoben :) 
 
 
MIDSOMMAR
 
Jackan hittar ni HÄR, klänningen (♥) HÄR och skorna HÄR
 
 
Min vardag, Mina tips! | midsommar | |
Upp