ANANAS

 
 
Ny ananaslampa från Åhléns. ASSÅ ♥
 
Tänkte bara slänga in och visa mitt senaste fynd. Har varit ute efter någon dekoration eller liknande med ananasform och det kan jag ju säga att jag hittade. Älskar den!
Annars har helgen varit ganska lugn, inte så värst rolig faktiskt men livet går ju upp och ner. :)
Imorgon är det jobb i vanlig ordning. Hoppas allt är bra! 
 
PUSS
Min vardag | ananas, ananaslampa, lampa, åhlens | |
#1 - - My:

Så fiiiin!!!

Är något med min hals.. Inget allvarligt så men blir förmodligen en operation "/ ses på fredag snäckan!!

#2 - - My:

Så fiiiin!!!

Är något med min hals.. Inget allvarligt så men blir förmodligen en operation "/ ses på fredag snäckan!!

#3 - - My:

Så fiiiin!!!

Är något med min hals.. Inget allvarligt så men blir förmodligen en operation "/ ses på fredag snäckan!!

Svar: usch dåå :( Mandlarna eller?! Ja det gör vi <3
Linnéa Hiljegren

Upp