Lista

Längesedan jag körde en lista. Här kommer en!

1. Var är din mobiltelefon?
Bredvid mig.

2. Var är din andra hälft?
Är min egna hela person, är inte alla det? 

3. Ditt hår?
Trassligt och uppslängt i någon halvtaskig knut.

4. Ditt humör?
Supertrött, har huvudvärk och vill egentligen bara sova.

5. Din dagsplan?
Min dag är ju så gott som slut, men idag har jag cyklat en massa, varit på gymmet och kelat med crosstrainern och pluggat med en kompis. Bra dag.

6. Det bästa du vet?
Vara askär och få sin kärlek bersvarad, knäcka ytan på en créme brulée, det kluckande ljudet när man häller upp de första dropparna vin i ett glas, se kyparen komma med ens mat på restaurang, drömma om framtiden, skratta tills man gråter med vänner.

7. Din dröm i natt?
Kommer inte ihåg.

8. Ditt livsmål?
Leva med någon jag verkligen älskar, trivas och utvecklas på mitt jobb, vara frisk. Alltid vara frisk.

9. Rummet du är i?
Mysigt, mörkt, tomt.

10. Din hobby?
Äta på restaurang, skriva, titta på youtube videos, lyssna på podcaster, läsa, klä upp mig, dricka vin/sangria/drinkar (dock inte själv utan med folk jag tycker om).

11. Din skräck?
Döden. Alla gånger.

12. Var vill du vara om sex år?
Då är jag 28 år. Då vill jag bo i Stockholm och jobba med något jag tycker är askul men läskig och utmanande på samma gång.

13. Var var du igår kväll?
Jag var hemma, drack té och tittade på något tv-program.

14. Vad är du inte?
Narcissistisk, sportig, framfusig, blyg.

15. En sak du önskar dig?
Lägenhet.


16. Var växte du upp?
De fösta 7 åren, i Hägersten, Stockholm, resten av tiden, Halmstad.

17. Det senaste du gjorde?
Drack té (har ett nytt favoritigt)

18. Dina kläder?

Svarta byxor, lace bh, transparant blus.

19. Din tv?
Är avstängd.

20. Ditt/dina husdjur?
Teddie, världens bästa hund och det är helt sant. Fråga alla som träffat honom.

21. Din dator?
Macbook pro. Varit kompisar i fem år nu. Aldrig svikit mig.

22. Din bästa ägodel?

Min iphone.

23. Saknar någon?
Rasmus. Kom. nu. 

24. Din bil?
Har ingen egen, snyltar på andras, hehe.

25. Något du inte har på dig?
Just nu har jag tillexempel inte på mig några strumpor.

26. Favoritaffär?
Älskar ju NK så mycket, men det kanske inte räknas som en affär? Säger NK ändå.

27. Din sommar?
Försvann innan den ens hann komma. Jätteledsamt. Saknar den.

28. Älskar någon?
Ja, Ramus, min familj.

29. Favoritfärg?
Ljus ljus babyblå.

30. När skrattade du senast?
Idag, skrattar oftast varje dag, fint.

31. När grät du senast?
Idag med, gråter ganska ofta med, till olika saker, fint med på sätt och vis.

Listor, Min vardag | |
Upp