På rätt väg

Just nu känner jag att livet är på rätt väg.
Har börjat på högskolan och kommer att plugga samhällsanalys och kommunikation med inriktigt media och kommunikation. Alltså ni hör ju? Som handen i handsken för mig. Eller ja, det är vad jag hoppas i alla fall.
Har träffat helt fantastiska personer som jag klickade med första dagen, hur sjukt? Where have they been all my life?
Ska köpa gymkort på måndag och gå på massa roliga pass och letar just nu febrilt efter en fin lägenhet att slå sig till ro i. Vilket inte är så lätt då jag är världens petigaste person... Vet exakt hur jag vill ha den och sparar pengar till att inreda den exakt så också. Har en massa roligt att se fram emot helt enkelt, och idag är det fredag och allt är färdigpluggat för dagen och jag ska snart spendera kvällen med min favoritmänniska i hela värden♥
 
 
 


 
Min vardag | |
Upp