Update

Just nu är jag världens gladaste, pirrigaste och stressigaste person.🙈
 
Vi var somsagt och tittade på en lägenhet förra veckan och den var helt perfekt! Dock lite saftig prismässigt men vi bestämde oss ändå att ta den, så nu ska vi alltså flytta om en månad!!😱 Den ligger i stan, väldigt centralt, på 75 kvm, alltså en stor tvåa. Superfräsch och har en etagevåning. 
Vi har redan tittat på soffa, bord och lite sådant sedan tidigare så det ska kirras i helgen, men annars står jag verkligen helt handfallen! Haha! Så det blir nog några rundor till Ikea, mio och severins möbler. SÅ KUL! Är så sjukt exalterad!😜
 
Igår fick vi vår första tenta också, en hemtenta på 12 sidor som skall skrivas på en vecka. Är lite nervös. Men det ska väll gå, annars är det bara att prova igen.
 
Har fått en inflammation i min högra vadmusken också. Typiskt mig att köra ut mig efter två veckor på gymmet...😢Men det är verkligen mig i ett nötskal, All or nothing lixom. Antigen går jag verkligen in för det, fullt ut eller så skiter jag i det totalt. Planerade pass och gym nästan varje dag hela förra veckan och denna veckan efter ett pass step så kollapsade muskeln, så nu blir det till att vila... Vill ju verkligen till gymmet men det får bli lite promenader istället.
 
 



Annars har jag haft en riktigt rolig helg som var, på fredagen åt jag och mina fina tjejer på Pinchos som är nyöppnat. SJUKT GOTT Och jättefina drinkar.😍
På lördagen var det födelsedagsfirande, åt verkligen den godaste pizzan jag ätit med getost, marlmelad och fikon. Sen var vi på bartömning på Don taco i stan och drack Sangria och frozen Margarita ur stora kannor. Såå BRA helg.❤️
Min vardag | lägenhet, pinchos, pizza, uppdate | |
#1 - - Annsoh:

Hejsan! jag har kört i gång en tävling! där du kan vinna en shoutout! skulle va jätte kul om du ville vara med! kram! ;)

#2 - - Annsoh:

Hejsan! jag har kört i gång en tävling! där du kan vinna en shoutout! skulle va jätte kul om du ville vara med! kram! ;)

#3 - - norrbotten emma:

fina bilder =)

#4 - - norrbotten emma:

fina bilder =)

Upp