Hur man bygger upp en bra garderob

 
Jag har alltid haft olika stilar i olika perioder, som nästan alla andra, eller hur? Min garderob för tillfället är en KATASTROF. Nu till 2016 har jag haft som mål att ha en nystart när det gäller allt, mående, träning och såklart kläder. Min tankar går ungefär i samma bana som kollagen ovan. Hyffsat billiga (men med bra kvalité) basplagg såsom skjortor, pullovers, kostymbyxor och kappor. Alla i naturella färger som är lätta att matcha med varandra. Egentligen ska man kunna gå in i sin karderob och blunda och bara ta ett par byxor och en överdel som sedan ska passa med varandra. 
 
För att göra sin stil personlig och inte bara gå runt med basplagg tycker jag det är såå snyggt att kanske spara ihop till en fin scarf, ett fint armband eller en fin väska som man kan ha som ett statementplagg. Och eftersom man inte har lagt så mycket pengar på basgarderoben kanske man har råd med något lite finare? Eller om man bara köper något från affärer med lite mer ekonomiska allternativ. Det finns såå mycket snyggt som liknar de dyrare.
Såhär går mina tankar i alla fall. Får hoppas jag hittar något nästa shoppingrunda, haha!
 
 
 
Min vardag, Mina tips! | basgarderob | |
#1 - - Veronica Wallgren:

Kläderna får en verkligen att längta till våren :)

#2 - - josephine Asplund:

Så snyggt =)
Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kramar <3

#3 - - Fairyland surprises:

Många fina saker där!!

Upp